Ambi Pur Fast & Furious 7 : Edisi Terhad

Siapa minat Fast & Furious? Siapa dah tengok Fast & Furious 7? Dan korang tau tak AmbiPur ada keluarkan edisi terhad pewangi kereta sempena Fast & Furious 7 ni?

Meh sini nak cerita,sempena Filem Fast & Furious 7 ni Ambi ur keluarkan edisi terhad pewanginya,ada dua jenis wangian iaitu Fresh Frift dan Turbo Fresh.Dua-dua pun wangi,Cik Sue dah pakai pun dalam kereta,memang wangi.

AmbiPur Limited Edition
Berharga antara RM12.90 hingga RM19.90 setiap satu ,korang boleh dapatkan di kedai-kedai berhampiran ye.

1 April lepas Cik Sue antara yang terawal menyaksikan Filem Fast & Furious di GSC One Utama di taja oleh Ambi Pur sempena pelancaran edisi terhad wangiannya.Di pamerkan juga kereta berplat Furious 7 jenis Nissan Skyline GTR R35 seperti yang di gunakan dalam Fast & Furious.




Fast & Furious 7 pastinya di tunggu oleh peminatnya tambahan dengan pemergian Paul Walker.Ramai yang mahu tahu bagaimana wataknya di matikan dalam cerita ni.Bagi Cik Sue keseluruhan cerita ni memang best,dari segi aksi memang tak di nafikan la.Cuma ada part-part tertentu yang nampak kesan khas yang di gunakan.Namun masih lagi nampak hebat.Dari segi jalan cerita pula,ada scene2 yang boleh di jangka,tapi ada juga yang agak mendebarkan.Namun seperti orang lain ,Cik Sue juga agak terkesan dengan ending filem ini yang di dedikasikan kepada Paul di akhir cerita,agak bergenang juga la.Kalian harus tonton cerita ni,tak rugi,sebab ada mesej kekeluargaan persahabatan yang di tonjolkan.Tapi tak boleh bawa kanak-kanak tau,agak 18 sx juga.


Apapun terima kasih banyak Ambi Pur untuk tiket wayang,memang best.Dan korang jangan lupa dapatkan AMbi Pur edisi terhad Fast & Furious 7 tau,bolehlah feeling-feeling drifter nanti heheheh...tapi jangan tiru aksi berbahaya di jalan raya ye,kang tak pasal-pasal ke hospital lak.


Post a Comment

1 Comments