21 October 2014

Minuman detox kegemaran saya



Bangun pagi ni rasa lesu badan,tetiba teringat nak buat air detox tuk buang toksin dalam badan.Pergi dapur tengok apa yang ada.Lemon ada 2 biji,dengan mentimun,daun pudina lak tak de,ermmm so Cik Sue buh madu je ngan hirisan lemon,sementara siap-siap gi kerja,letak jap dalam peti ais,nak gi keje amik je,buat minum kat opis.

Cik Sue suka minum kalau badan rasa lesu and tak selesa perut.Kekadang kalau rasa pening-pening,ok gak minum ni.

Selalu gak nampak fb orang share macam-macam resepi,ada yang buh strawberry,limau nipis,aprikot...ikut suka la kan and selera masing-masing.

bisik-bisik:
korang buat tak? suka yang buh apa?