Enjoy Bloggers Day Out di Klang Parade.

Lamanya tak berkunjung ke sebelah Shah Alam -Klang dan lepak-lepak berseronok di area sana,tapi Sabtu lepas Cik Sue tak lepaskan peluang bila di jemput memeriahkan Bloggers Day Out,sepetang di Klang Parade,terima kasih banyak Ruby sebab pelawa Cik Sue ikut sama.

Punya lama tak ke Klang sampai sesat-seat di buatnya huuhuuu,sib baik pakai waze dan maps segalanya.Sampai je terus register di info centre dan tinggi taklimat dari urusetia.Sebenarnya Kalang Parade ni dah lama ada,cuma baru di renovate,di cantikkan,di besarkan dan banyak kedai-kedai baru yang branded dan popular sekarang.Dulu ingat lagi dari Port Klang turun bas depan ni dan jalan-jalan kat sini sekitar tahun 2000,lama dah tu hehehe,zaman-zaman keje kilang lagi.


apa2 pun grup photo duluuuuuuu....yeahhh sporting bloggers
Kemudian kami di bawa ke tingkat atas Klang Parade,ramai juga orang hari tu,kebetulan banyak pulak sale kedai-kedai situ,mata meliarrrr je nampak perkataan sale kan heheheh...


like this photo,cun
Sampai di tingkat 4 ,kami di kejutkan dengan persembahan kumpulan dance Rejuvenate dari Showdown 8TV,Memang best wooo tengok diorang menari,rasa nak menari sama je.Hebat!

haaaa tunggang terbalik dah heheheh...
Korang nak tengok persembahan diorang tak ,klik SINI , Memang menarik dan best.Kemudian kami di bawa ke FireZone Family Karaoke,besttt,ramai-ramai nyanyi dalam bilik besar,memang happening,karaoke ni di tingkat 5,ada hampir 40++ bilik yang boleh di sewa untuk aktiviti bersama kawan-kawan dan family,makanan dan snack yang di hidangkan pun sedap.Tapi kan Cik Sue tak la 'menyumbangkan' suara,kang tertido lak semua hehehe,dengar je la diorang nyanyi,semua suara best-best tau.


siti nurhaliza depan Fire Zone heheheh...

meriah betul rasa....

bilik yang luas untuk aktiviti berkumpulan
Habis sesi menyumbangkan suara ,kami di bahagikan kepada beberapa kumpulan untuk Mall Hunt,grup Cik Sue di bawa untuk aktiviti pertama iaitu fruit satay,Sebesen dia bagi buah yang dah di potong dn lidi tuk cucuk-cucuk,dengan syarat susunannya tak leh sama ngan kawan-kawan,fuhhh kemain cucuk sambil tengok kawan hahhaaa..takut sama.

khusyuk dok mencucuk....

tu dia siap nga kuah rojak lagi...

yeayyyyy dah siap amik gabar n boleh makan hehehehe....dapnyaaa...
Pastu kitaorang teruskan tour mall ke tune talk pulak,kat sini kena snap gambar dengan gaya martial art,so posing la kami hahhahaha,kelakor je rasa.

cececeecec ganas la kononnn...hahahah


then grup photo n kami dapat simkad tune talk satu sorang,bleh try ni...tqqqq...
Okeyyy,seterusnyaaaaa part yang Cik Sue sukaaaaaa,nail spa,fuhhhh sukanya tempat macam ni,tak sangka ada kat Klang Parade ni.Nanti nak datang la sendiri,manjakan diri kan apa salahnya,penat-penat keje ai olss pun nak cantik juga.Memandangkan masa yang singkat kami di beri peluang buat manicure 1 jari sahaja.

okeh gambar grup dulu....yg lelaki pun sibukkkk juga hhhahaa



cik sue sedang di dandan hias kukunya hahaha

yeayyyy dah siap ngan farah n qaseh jugaaaa...cantik kan....


tempat manjakan kaki lak

ruang dalaman yang cantik dan kemas


nail spa




manjakan kaki anda di sini

Layanan memang terbaik dan hasil kerjanya pun bagus,puas hati,lain kali boleh datang lagi,harga pun berpatutan.Then Tour Mall kami di teruskan,kali ni kami di beri token untuk kembali menjadi kanak-kanak riang di Arked Game indoor Circus Circus.Seronok tau,dah macam back to childhood memory je,tapi Cik Sue tak pandai main,so tak banyak yang Cik Sue try huuhu.


depan arked game


ni je la yang pandai pun,tu pun tak masuk sangat pun hahahh...

seronok tengok dak aten ni,semangat.

bapak budak pun sibuk nak mian daytona hahhaha...

tu dia aihhhh pak cik lee ngan penukulnya hahhaha...
Selesai ronda-ronda mall dengan aktiviti tu,kami ke food court tuk makan malam dengan menggunakan cash voucher yang di beri,food court ni di tngkat 4 tak silap,siap ada bahagian halal dan non halal,so tak perlu risau ye,makanan pun agak sedap juga,tapi kena pandai pilih la.Cuma banyak kedai yang tutup awal senangkan baru pukul 8 \,dan ramai lagi pengunjung yang nak makan.


bergambar ketika perut dah kenyang,seronok masing-masing.
Bloggers Day Outs yang sangat meriah,seronokkkk,tq Klang Parade,tg penganjur,tq ruby ajak Cik Sue.Sebelum balik kami layan upin ipin di pentas utama,macam-macam pesen masing-masing hehehe.



serronokkkk.....

bisik-bisik:
Nanti ajak la lagi tau,best tul lepak-lepak cam ni.
Ermm tetiba rindu nak ronda-ronda port klang pulak
tempat jatuh lagikan di kenang,inikan pulak tempat
mengadu nasib dulu2 hahhahaa......



Post a Comment

8 Comments