Cabaran 30 Entry : Hari 5 : 3 Perkara Yang Anda Ingin Katakan Kepada Bekas Kekasih


Assalamualaikum,
Maafkan Cik Sue ye,terlewat sangat up entry cabaran hari ni,busy wehhh,cabaran hari ni agak hangatttttt n hangitttttt la jugak kan,sampai ada yang tak nak join sebab task 5 ni heheheheh...tak pe pendapat masing-masing terpulang pada diri kita ak pandang sesuatu tu macam mana kan.Kalau kita pandang positif,positif la ia,kalau negatif,negatif la ia,kita buat dia kan ngeeeeee....

Cik Sue sahut juga cabaran ni nak sampaikan juga 3 pesanan kat bekas kekasih,sorang je,sebab kita orang tak glamer ,mujur ada orang nak pun mujur hahahahaha,walaupun dia tak baca,tak pe lah,yang penting kami dah jadi kawan,cuma jarang berhubung sebab Cik Sue malas,dok jauh sangat hehehe...

Pesanannya :

1.Cukup-cukuplah minta maaf.
Ye,tahu awak yang khianati saya,sakitkan saya ,tinggalkan saya,menduakan saya,kata saya macam-macam sebab nak tutup kesalahan awak,ye tahu,memang sakit saya masa tu,tapi cite lama tu,dah lama sangat,kekadang je saya ingat,tapi tak sakit macam dulu dah,luka dah kering Alhamdulillahhh Allah bagi ubat paling mujarab kat saya,stop la minta maaf setiap kali jumpa,call or sms ye,letih doh nak cakap,lama dah maafkan ye,jangan rasa bersalah lagi k.Dok minta maaf lagi,kang saya tarik balik kang haaaaa....seletop mulut tu baru tau.....

2. Terima kasih
Terima kasih ilmu-ilmu yang awak ajar saya,errr bukan ilmu hitam ye,hahaha...selalu tolong saya huraikan masalah yang saya tak dapat jawab,terima kasih teman belajar,cari buku,buat kerja kursus,halalkan ye belanja-belanja saya tu.And terima kasih sudi kenal keluarga saya dulu masa bercinta,at least abah saya tahu saya kawan ngan awak.

3. Pulangkan
Pulangkannnnn cinta hatiku dan hentikan lahhhhh menghantui kuuuu...eh silap kang jadi pontianak lak hahhaha....oh ya! tolong pulangkan buku rujukan saya,kang adik saya nak guna,hahhahaa....cehhh merepek je Cik Sue ni.

Sebenarnya tak tau nak tulis apa,tak de idea,sebab tak tahu nak buat pesanan apa,dulu ye kami berpisah memang sakit,bertahun melupakan,tapi setahun dua yang lepas semua dah setel,selesai,tiada dendam,tiada benci ,cuma tak berhubung sangat,dia dengan dunia dia,Cik Sue dengan dunia sendiri,dia pun dah kawin dah anak 2 dah,semoga bahagia,ada gak mesej2 just tanya khabar.tu pun setahun sekali kot heheheh...
Hati dah boleh terima,semua yang Allah takdirkan ada hikmahnya.Kalau tak Cik Sue tak sekuat ini sampai hari ni,kalau tak tak de la jumpa Mr D kan opssssss.....Insya allah doakan kebahagian saya juga.

bisik-bisik:
dah2 tak mo panjang2 ,merepek je kang
yang penting sekarang hati tenang
Semoga Allah permudahkan segalanya
~Awak,saya sayang awak~
(u know who u r)
:P





Post a Comment

22 Comments

  1. ida kann ade kann bau kannn nasi minyakkkk kannn dapnyeee hehehheh

    www.idabaharum.com

    ReplyDelete
  2. Nagis tak tulis nie? he he...

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah akan dtg yg lebih baik. Buktinya harini kak sue happy dgn yg skrg.. yeayy!! hehe

    ReplyDelete
  4. nak panggil nek tiri lagi, boleh?? nak cekik nek tiri bley tak..?? task ni bikin sendu2 tau... wahhahaha.... ehh semoga nek tiri temui kebahagiaan dunia akhirattttt....

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. heheheh siap suruh pulangkan buku rujukan lagi tuu :)

    ReplyDelete
  7. bak kata fazrol, life must go on.. yang sekarang lagi encem... :)

    ReplyDelete
  8. hihi.. ketawa anis bace.. lupekan yg lame.. ambil yg baru..ehem.. ehem.. ape2 news gembira update ye.. :)

    ReplyDelete
  9. ni dia main story of cabaran 30 blogger... sbb mek sue yg create topik ni... geram lah dgn dia ni... antara 30 topik... task day 5 ni yg paling payah nak buat...

    ReplyDelete
  10. Memula pn mcm pening2 nk buat cbrn ni. Erm...fikir puye fikir ok..idea dtg. Tulis je..kasi redah hihi

    ReplyDelete
  11. akhirnya tertulis juga ................kisah itu.

    ReplyDelete
  12. Awak, saya sayang awak jugakkkkk.... sayang cik sue ye, bukan mr D tu... agagagaga

    ReplyDelete
  13. ye la cik sue kan...saya kenal yang dulu tu dan jugak yg sekarang...harap bahagia la hendaknya

    ReplyDelete
  14. biarkan yang lepas..pndang ke depan..eh dh ade ehem2 erk..ehhee

    ReplyDelete