Terima kasih Deeja Cosmetic.


Yeayyyy Alhamdulillah ,Terima kasih Deeja Cosmetic.Baru-baru ni dalam 2 minggu la Cik Sue cuba guna produk ni ,misi utama untuk hilangkan parut lama terutamanya kat tepi pipi kiri dan kanan serta dagu.Sejak awal mengandung hari tu,Cik Sue memang tak pakai apa-apa produk dah,tak tahula samada hormon malas atau memang tak de yang sesuai hehehee.Sampai la Humaira dah 3 bulan ni.Tengok iklan masa drama 7 hari mencari cinta tu la,teringin pulak nak cuba.


Set 5 in 1 Deeja Cosmetic

Set yang Cik Sue pakai ni dalam satu kotak ada 5 produk,yang mana lengkap dari pencuci muka hingga krim.Produk 5 in 1 adalah :

1. Pencuci / Sabun Muka
2. Krim Siang
3. Krim Malam 
4. Krim Malam (Nano)
5. Toner Nano

Cik Sue suka produk sebab bekas kecil-kecil mudah nak bawa ke mana-mana.Masuk je dalam handbeg pun boleh,konpem muat.Tak perlu pakai banyak pun calit-calit sikit-sikit je krimnya,dah cukup tak perlu nak lumur satu muka sampai jadi hantu mak limah lak hehhe.

Produknya pun wangi je pakai.lagipun bahan utamanya kunyit,kita pun tahu kunyit kan banyak khasiat tuk kulit,masyarakat india pun suka letak kunyit dengan bedak sejuk kat muka kan.Cara penggunaannya pun mudah je,Cik Sue yang pemalas ni pun boleh pakai inikan korang yang rajin belek muka tu kan hehhehee.


 Cara penggunaannya :


 Waktu siang :
1. Cuci muka dengan sabun,lap kering,dap-dap toner atau letak toner kat kapas tekap-tekap kat muka tak perlu banyak ye.
2. Sapukan krim siang

Waktu malam :
1. Sama juga cuci muka dengan sabun ,pakai toner.
2. Pakai krim malam dan krim nano (krim nano ni pakai selang-selang hari ye)

Oh ya ,kalau nak keluar boleh pakai foundation dari Deeja juga rujuk gambar pertama di atas ye.Berharga dalam RM40+ .Ni pun Cik Sue suka foundationnya ringan sangat di muka dan mudah di ratakan lagipun tak berminyak bila tengah hari panas.

Testimoni Cik Sue

Terima kasih Deeja Cosmetic dalam 2 minggu penggunaan,Alhamdulillah parut dah makin pudar ,mulanya Cik Sue pun tak perasan tapi en suami tegur nampak kulit muka lebih berseri dan bintik hitam pun kurang.Serius puas hati sebab kali ni Cik Sue betul-betul pakai ikut aturan dan disiplin setiap hari.

Setakat 2 minggu ni tak de lagi kesan-kesan tak elok tuk kulit Cik Sue,tapi yang berkulit sensitif lebih baik cuba dulu 3 4 hari tengok ok tak kalau merah-merah dan ada kesan tak elok baik hentikan dulu dan check yang mana tak kena dengan kulit anda ye.Kat bawah ni kulit wajah Cik Sue sekarang,tanpa mekap tanpa edit ye,jujur ni hehehhe,sebelum ni kat pipi kiri dan kanan tepi tudung tu memang nampak parut hitam-hitam selalu Cik Sue cover dengan foundation dan concelar,sekarang dah makin pudar.Syukur sangat.sebab Cik Sue bukan suka sangat nak tempek foundation atau mekap tebal-tebal ni,rimas huhuuu.





Oh ya,korang jangan risau produk Deeja Cosmetic yang di keluarkan oleh Deeja Beauty Enterprise (KT0372101-K) ni ada kelulusan KKM dan Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan serta Halal ye,jadi boleh guna tanpa ragu-ragu.Macam mana nak dapatkannya ,boleh tengok maklumat lanjut kat bawah ye :

Facebook: Deeja Cosmetic
Instagram: deeja_cosmetic_hq
Call/Whatsapp: 019-6945950
Harga Set 5 in 1 Deeja Cosmetic: 
RM85.00 (SM) | RM90.00 (SS)

Testimoni terkini

Meh nak share dengan korang testimoni terkini pengguna Deeja Cosmetic.

GARA² MINYAK PANAS KULIT WANITA INI LEBIH CANTIK DARI SEBELUMNYA
==============



Apa yang korang akan lakukan sebaik terkena minyak panas? Bukan sedikit ye tapi sebahagian dari kulit muka korang. Inilah mimpi ngeri yang berlaku kepada wanita ini.

Kulit wajah adalah aset besar terutama bagi wanita. Sakit, sedih dan risau semua ada bila berlaku kejadian sebegini. Sebaik terkena minyak panas wanita ini mendapatkan rawatan dari hospital. Tapi kerana bahagian yang terkena itu agak banyak dan sudah tentu masa yg diperlukan untuk sembuh lebih lama.

Pada awalnya wanita ini memilih gel aloe vera untuk merawat luka dan pada masa yang sama dia berharap gel ini dapat membantu menghilangkan parut pada wajahnya.

"Saya kena mnyak panas tu ada dalam sebulan mcm tu la lepas tu saya dah tak pakai apa² skincare cuma sapu gel alovera je. Gel alovera tu cuma untuk baik luka² tu je nak hilangkan parut tu memang susah dan ambik masa lama jgk la.

"Tapi dalam sebulan tu muka dah jadi berminyak, tak bermaya, jerawat pn mula la tumbuh tapi parut tak hilang² juga...saya jadi down sangat² dengan masalah muka sy bila setiap kali tengok cermin, nak keluar rumah pn malu...kalau nk keluar rumah kena make up tebal², tapi make up mana boleh tahan lama...lama sikit je dh merekah.",luah Nurul dalam perkongsiannya kepada kami.

Dek kerana tak tahan dengan masalah kulit yang semakin menjadi jadi, dia mula mencari ikhtiar lain. Dengan lambakan pelbagai produk di pasaran Nurul lebih berhati hati dalam produk yang terbaik dan bermutu. Apa yang penting produk tu selamat, mendapat pengiktirafan dari KKM dan mampu menghilangkan parut besar pada wajahnya.

"Saya cuba tengok² produk skincare di facebook. Mulanya saya nak try set skincare lain, tapi tak tahu mcm mana saya boleh tertarik nak mencuba produk deeja cosmetic ni lepas tengok testimoni² yang cukup banyak dari pengguna. Saya nak tahu kesannya berbaloi tak dgn masalah parut saya yang teruk ni. Tak sangka akhirnya mmg produk ni terbukti berkesan. Banyak parut saya dah hilang hanya sebulan pemakaian dengan sangat² konsisten. Alhamdulillah husband dan family saya pun berpuas hati dengan perubahan ni.


"Masa mula² nak cuba skincare saya paling takut ada pengelupasan. Tapi inilah yang buat saya sangat² puas hati dengan deeja cosmetic bila parut kat muka saya dirawat tanpa apa² pengelupasan dan tak ada pedih².

"Saya mula menggunakan Set Deeja Cosmetic 5in1 dan diamond foundation dan alhamdulillah sebulan lebih bersama Deeja Cosmetic kulit saya dah bertambah baik. Jerawat pun dah kurang kulit lebih halus dan lembut dari dulu", tambah Nurul.

Bagi yang berminat untuk mendapatkan produk ini boleh hubungi talian di bawah atau layari facebook mereka untuk lebih banyak testimoni.

Facebook:
https://www.facebook.com/deejacosmeticofficial/


Post a Comment

4 Comments

  1. Haah nampak ok dah muka Sue, lepas ni makin comellah. Akak pun puashati guna Deeja ni, kesan dia memang bagus

    ReplyDelete
  2. When your website or blog goes live for the first time, it is exciting. That is until you realize no one but you and your. suatamcottage

    ReplyDelete