Buffet Hi Tea Santai Dan Murah Di Geno Hotel,Shah Alam

Hai semuaaaa,buat apa korang hari-hari minggu gini? ada yang mencari tempat nak lepak dengan kawan-kawan,makan sedap-sedap tapi ala santai? Jon ikut Cik Sue.Baru-baru ni ,Cik Sue sempat singgah Hi Tea kat hotel baru  yang terletak di kawasan Subang Jaya iaitu Geno Hotel.Hotel yang baru beroperasi lebih kurang 3 bulan lebih sahaja,tapi Cik Sue kagum dengan hiasan dalamannya,cantik dan kemas.Menu yang di hidangkan pun agak menarik.Buffet Hi tea ini bleh di nikmati di Cafe Taste yang terletak di Ground Floor bangunan hotel ini.







Cantikkan cafe ni,nampak ekslusif tapi santai untk buffet Hi Tea,Cik Sue suka suasana macam ni.Boleh lepak-lepak dengan kawan-kawan.Kalau nak privacy ada bahagian meja bulat yang boleh korang duduk,nak buat mini meeting ke,perbincangan ke memang sesuai.Buffet Hi Tea ini hanya pada hujung minggu iaitu petang sabtu dan ahad tapi jika mahu mengadakan majlis santai,mesyuarat tertutup atau majlis mini pada hari biasa,anda boleh menghubungi pihak hotel.

Jom kita tengok antara menu yang ada di Buffet Hi Tea ni.Menunya campuran tapi yang ringan-ringan dan sesuai untuk minum petang serta untyk seiisi keluarga.

Deep Fried Breaded Crab Claw
Grill Chicken Skewer With Tomato Sauce
Tuna Puff
Mini Chicken Pie
Chinese Egg Tart
Deep Fried Potatoes Wedges
Deep Fried Thai Fish Cake with Thai Sauce
Fried Chicken Wings
Tri Colour Open Ciabata
Tuna Pinwheel
Vegetable Wrapped with Tortilla Breaded
Egg Mayonies & Watercress Finger Sandwich
Chicken in Mini Croissant
Deep Fried Spring Roll with Chili Sauce
Baked Macaroni with Cheese
Mee Siam
Nasi Goreng Kampong




Pelbagai pencuci mulut dan buah-buahan.

Di bahagian luar menghadap taman pula ada di sediakan makan alacarte atau pans-panas lagi,setiap gerai menyajikan makanan yang pasti korang ingin cuba,ada ABC,ada pelbagai hidangan mee,pelbagai hidangan pasta,gerai minuman dan macam-macam lagi,korang boleh minta penyedia makanan menu yang di ingini dan mereka akan masak depan korang,haaaa panas-panas dalam pinggan.Yang pasti Cik Sue dah cuba hidangan pastanya memang sedap.





Buffet Hi tea ini bermula jam 3.30 petang hingga 7 malam,dengan harga dewasa RM58 dan kanak-kanak 12 tahun ke atas RM30.Korang boleh makan pelbagai menu yang terbaik dari chef-chef berpengalaman di sini.Oh ya! jangan risau hotel ini ada pengesahan halal dari JAKIM.Tak perlu ragu ye.Antara Chef yang menyediakan hidangan di hotel ini.

Chef Azli
Chef Bakhtia
Chef Jamal
Di bawah ni pula sijil dan pengesahan halal untuk Cafe Taste di hotel ini :






Menarik kan,haaa esok kalau cari tempat nak jumpa kawan-kawan ke,nak meeting santai-santai boleh la datang ni,waze je GENO HOTEL mesti jumpa,senang je,atau dari Highway Elite korang keluar tolEbor dan ambil ke kiri pasti nampak signboard GENO HOTEL.Yang pasti parking hotel ni banyak dan mudah.

Untuk maklumat lanjut boleh klik link di bawah ye.

www.facebook.com/mygenohotel
www.instagram.com/mygenohotel
www.genohotel.com

Geno Hotel
Jalan Subang Mas,Taman Subang Mas,
Subang Jaya,47620 Malaysia
Tel 03-50336666
Fax 03-50336677

Email : info@genohotel.com

Post a Comment

2 Comments

  1. adoyai..tergugat iman tgok semua gambar mknn.

    ReplyDelete
  2. Menarik...sy akan kunjungi dlm masa trdekat...slalu nmpk dr highway je...

    ReplyDelete