Rekaan terbaru Select Water2go Shell bersama Cheeming Boey

Korang tahu tak yang Shell sudah berusia dan bertapak di Malaysia lebih dari 100 tahun? dengan stesen minyak pertama di Klang.Tahun ini Shell meraikan Ulangtahun ke 125 mereka dengan rekaan baru pada botol air minuman Shell Water2go.Rekaan ilustrasi kartun yang di lukis oleh Cheeming Boey,pelukis terkenal Malaysia yang mencipta nama melalui komik "When I Was Kid".


Cik Sue memang dah lama mengikuti komik beliau di blognya http://iamboey.com/ ,cuma belum sempat nak beli buku komik beliau yang sudah masuk siri ke 4,akhirnya dapat juga masa perlancaran botol baru Water2go ni,yeayyyy.


Majlis perasmian di sempurnakan oleh En Shairan Huzani Husain,selaku Pengurus Besar Shell Retail Malaysia/Brunei yang turut memberi ucapan tentang pencapaian Shell terkini.


Cheeming Boey juga memberi sepatah dua kata dan berterima kasih kerana memberi peluang untuk mereka botol baru minuman Water2go Shell ini.Terdapat 6 rekaan botol yang berlainan,korang boleh dapatkan di stesen-stesen Shell terdekat.Rekaan ini menggambarkan pencapaian Shell dalam bentuk kartun karya Boey.Beliau juga bekerjasama dengan Shell untuk lukisan mural di Kelantan bertemakan wayang kulit dan di Johor bertemakan beca roda tiga.


6 rekaan botol terbaru Water2go hasil lukisan Cheeming Boey,jom kumpul buat koleksi.


Gimik perlancaran bila En Shairan Huzani Husain dan Cheeming Boey mengoyakkan pembalut botol yang lama dan memaparkan rekaan botol terbaru mereka.




 Tetamu juga di beri peluang beramah mesra dan mendapatkan tandatangan dari Boey pada buku komik beliau,Cik Sue pun tak lepaskan peluang juga la.Tapi tak de la sign keempat-empat buku tu,lenguh pulak dia kang hehehhe.


Di samping itu Shell juga bekerjasama dengan MPH Bookstore dalam peraduan ekslusif,dimana pelanggan yang membeli mana-mana buku "When I Was Kid" berpeluang mendapat "tote bag" edisi khas yang di tandatangani oleh Boey sendiri.Hanya perlu tuliskan nama penuh dan no telefon pada resit pembelian dan masukkan dalam kotak yang di sediakan bermula 1 September hingga 30 November 2016.
Untuk list Shell terpilih untuk peraduan :


Untuk maklumat lanjut Ulangtahun ke 125 Shell boleh ke :

Jom dapatkan buat koleksi,mana tau 20 30 tahun pas ni jadi barang rare kan hehehhehe.

Post a Comment

1 Comments