Koleksi terbaru Carlo Rino Sempena Ulangtahun ke 30

Ada peminat handbag kat sini? Meh jamu mata dengan koleksi terbaru Carlo Rino sempena ulangtahun ke 30 mereka.Jumaat lepas Cik Sue sempat menghadiri perlancaran koleksi terbaru dari Carlo Rino hasil rekaan pereka terkenal Hideyuki Hayashi dari Jepun.Beliau membawakan tema "fresh and young" untuk rekaan kali ini.

Memang teruja nak tengok koleksi terbaru ni,nampak lebih trendy tuk tahun 2016.Warna yang menarik dan rekaannya pun sesuai untuk semua peringkat umur.Majlis perlancaran ni memang meriah sebab perekanya sendiri hadir dan memberi penerangan berkenaan rekaan beliau.Jom tengok beg-beg cantik itu.












Sempena ulangtahun ke 30 juga Carlo Rino memberi penghargaan kepada pelanggan iaitu menjadi ahli dengan sebarang pembelian di butik mereka.Semakin banyak yang di belanjakan lebih banyak penjimatan yang akan di perolehi.Selain itu jika berbelanja sewaktu ulangtahun tarikh lahir korangakan dapat RM100 diskaun voucher,bestkannnnn?....Jom la usha-usha design baru memang menarik,cantik-cantik oiiiii...geram Cik Sue,huhuuu.

Masa majlis tu sempat la Cik Sue saksikan model-model peragakan rekaan-rekaan baru ni ,jom kita tengok:














Fuhhhh....rambang mata kan,kalau nak tengok secara dekat korang boleh ke butik-butik Carlo Rino yang terdekat okeh.Koleksi terbaru ni dah ada kat butik-butik mereka.

pereka untuk koleksi terbaru 2016 Hideyuki Hayashi di temuramah oleh pengacara majlis.

Cik Sue sebenarnya memang suka beg tangan dan kasut dari Carlo Rino ni,memang selesa dan trendy,lagipun diorang selalu banyak koleksi terbaru,bukan yang lama je,dannnnn selalu ada sale hehehheeh haruslah kan tunggu sale,bukanlah mampu sangat nak beli masa harga tengah mahal tu.Tapi berbaloi dari segi kualitinya,lagipun Carlo Rino ni produk buatan Malaysia,bangga jap.


Kalau korang nak tengok online jom klik link kat bawah ni ye,nak cuci-cuci mata dulu ke..heeehehee...abang-abang tu kalau nak belikan hadiah tuk akak-akak pun ok dah ni hehheh.

FB : https://www.facebook.com/carlorino.net/

IG: https://www.instagram.com/carlorino/

Twitter : www.twitter.com/carloriono_my

Online Shopping : https://shop.carlorino.net/



Post a Comment

6 Comments

  1. cantiknya koleksi beg carlo rino kali ni :)

    ReplyDelete
  2. Warghhh...cantik sangatx...teruja sudah !!

    ReplyDelete
  3. Tak pernah lagi ada koleksi CR ni sobsss cantik amat

    ReplyDelete
  4. Cantiknya.. Kalau suruh pilih mmg 40jam pon x settle lagi ni sebab semua pon cantik nau :P

    ReplyDelete
  5. untung laa dapat hadioh sempena nok tubik baby... hadioh sblm beranok

    ReplyDelete
  6. perempuan memang minat habis kalau bab bab beg, weges dan sebagainya nih kan?

    ReplyDelete