Gembirakan Anak-Anak dengan Ulangtahun ke 60 Play Doh

Dah habis beraya? Masih cuti sekolah? Tak tau nak bawa anak-anak ke mana cuti ni? Jom ke Centre Court ,The Curve ,Damansara.Tingkatkan kreativiti anak-anak korang dengan bermain Play Doh sempena sambutan Ulangtahun ke 60 Play Doh.



Sempena Ulangtahun ke 60 Play Doh,mereka menyediakan kiosk dan jualan produk di Centre Court,The Curve,Damansara dari 6-18 September 2016.Macam-mcam aktiviti menarik sesuai untuk anak-anak merangsang kreativiti mereka.Masa majlis perasmian hari tu.Memang banyak jualan murah produk Play Doh dan aktiviti yang diadakan.



Seronok budak-budak sekarang,boleh bermain sambil belajar,zaman Cik Sue kecil-kecil dulu tak merasa  mainan macam ni heheheh.Sekarang dah tua pun teruja tengok mainan.Rupanya Play Doh dah 60 tahun wujud dan menceriakan kanak-kanak seluruh dunia.Malah bahan Play Doh di jamin selamat untuk kanak-kanak.


Banyak kebaikan rupanya main Play Doh ni,dapat membantu meningkatkan pembangunan kemahiran motor otak kanak-kanak ,kemahiran komunikasi dan kreativiti mereka.Bila bermain dengan Play Doh mereka boleh membuka ruang imaginasi dalam minda mereka.Baguskan? Memang terbukti bila Cik Sue tengok kanak-kanak yang dok bermain kat situ reka macam-macam bentuk dari doh tanah liat tersebut,yng mana Cik Sue pun tak mampu buat sebaik dan secantik itu.


Majlis perasmian di rasmikan oleh Kelly Yip ,Brand Manager Hasbro Toy (Malaysia) dan beliau berkongsi kenangan masa kecil beliau dengan Play Doh dan produk-prodk baru Play Doh.Sempena Ulangtahun Play Doh juga beliau dan Vip yang di jemput telah membuat plat kesan tapak tangan serta ucapan untuk di pamerkan di kiosk pameran.




Majlis perasmian juga di serikan dengan kehadiran maskot Play Doh iaitu Doh-Doh dan menjadi tarikan kanak-kanak yang datang selain mempromosikan Ulangtahun Play Doh ke 60.Sempat la hari tu Cik Sue pusing-pusing tengok aktviti kat situ,antara kiosk yang ada seperti Great Bake Off,Zooventure,Go Bananas (with fruits) dan Lets Go Doh Town.Aktiviti semua memang menarik kalau bawa anak-anak memang khusyuk la diorang layan aktiviti kat sini.Nak beli produk Play Doh pun boleh ,ada banyakkkkkk jenis dan permainan yang ada,acuan-acuan menarik tuk bermain dohnya.













Amacam,seronokkan aktiviti kat sini,jom datang sini kalau tak de kemana-mana cuti sekolah ni kan.Ada masa lagi sampai esok ni,bawa anak-anak main kat sini,mesti teruja diorang.Cik Sue pun teruja jugak tengok acuan diorang main tu,ada tema princess,masak-memasak,pekerjaan dan macam-macam lagi la.Nasib baik la tak de anak lagi kalau tak Cik Sue la yang memborong heheheh kalah anak nanti.Kalau korang nak maklumat lanjut boleh ke http://playdoh.hasbro.com

Post a Comment

5 Comments