Noni LivYoung Al Qurma : Penyegar ketika berpuasa

Ahamdulillahhhh ,kita dah hampir ke penghujung Ramadhan,dan syukur juga Cik Sue dapat jalani puasa kali ni dengan lancar,walau penat kerja dan mengemas rumah baru yang tak sudah-sudah.Mula puasa agak lesu sikit,tapi Alhamdulillahhh sejak amalan Jus kurma dari LivYoung ni terasa lebih bertenaga berpuasa di samping bekerja seharian.


Noni Al-Qurma LivYoung adalah gabungan ekstark buah noni dan kurma,seperti yang kita ketahui tentang banyaknya khasiat kurma dalam kehidupan.Ditambah dengan khasiat buat noni yang mampu memberi tenaga dan detokkan toksin dalam badan.Antara khasiat jus ini adalah : 

-kandungan antioksidan yang tinggi.
-bahan detoksifikasi badan.
-mengimbangkan hormon.
-meningkatkan sistem imun.
-meningkatkan tenaga.

Jus ni memang sedap,Cik Sue suka minum secara sejuk,hanya masukkan 2 sudu jus dan campurkan dengan air,kacau atau goncang ,letak ais dan minum,sedappp.Rasa yang manis-manis kurma memang lazat.

Harga sebotol 750ml jus ni RM159 sahaja,selain dari minum waktu puasa boleh juga menjadi hidangan waktu raya.Tak perlu banyak ,sikit pun dah terasa kemanisannya.

Oh ya,LivYoung mengadakan peraduan dengan pembelian jus ini.

'Dapatkan RM50 Cash Voucher untuk pembelian Noni Al-Qurma dan anda berpeluang memenangi hadiah 2D1N di Hard Rock Hotel Pulau Pinang!'

Korang boleh dapatkan maklumat tentang Share & kempen Win di Free stay in Hard Rock Hotel Penang – Share & Win. Jangan lepaskan peluang ni tau. Hadiah sangat menarik.


Laman Web LivYoung 

Post a Comment

0 Comments