MYRYL Workshop : Warnakan Hidup Anda

Pada 13 Jun lepas Cik Sue sempat hadirkan diri ke Workshop MYRYL di Hotel Bangi-Putrajaya.Apa itu MYRYL,ia singkatan untuk "Master Yourself Revamp Your Life" ( www.myryl.net ) antara syarikat pertama di Malaysia yang tawarkan kursus dalam khidmat pembangunan personaliti melalui terapi warna.So mana-mana korang yang rasa selalu moody,malas nak kerja,rasa monyokkk tak bersemangat tu memang sesuai la.


Sesi workshop ni memang best,macam-macam ilmu dapat terutama untuk personaliti dan keyakinan diri dan membina kerjaya.Memang sesuai la ngan Cik Sue yang cuti lama dan nak masuk kerja.Oh ya ! kursus ni juga sesuai untuk korang yang bercadang nak bertukar kerjaya,contohnya kerja pejabat ke berniaga,dari peguam nak jadi fasilitator macam pengasas MYRYL ni ,Shuhada Alauddin.

penceramah aka pengasas MYRYL Shuhada Alauddin
Kursus ni memang banyak manfaat,Cik Sue dapat pendedahan tentang kegunaan warna dan nombor dalam kehidupan.Tapi jangan salah faham tau ini bukan tilik nasib,kaitan warna dan nombor dalam kehidupan ada dalam kitab tasawuf,carilah.

sesi penerangan

Selain penerangan dan teori ,demo dan diagnosis juga di jalankan dengan tunjuk ajar dari mereka,jadi 80% tepat dengan Cik Sue.Lebih mudah faham.

demo diagnosis warna

praktikal

sesi kursus kami
Antara yang Cik Sue dapat adalah bagaimana dengan warna boleh mempengaruhi kerjaya dan personaliti kita.Setiap orang ada warna dalaman dan luaran yang boleh di kembangkan untuk mempengaruhi personaliti.Dan pemakaian warna yang sesuai dengan situasi dan kerjaya boleh mempengaruhi hari kita tau.

antara penerangan yang di beri.
Memang best tau kursus ni,selain warna dan nombor,kami juga di ajar bagaimana menangani tekanan dalam hidup.Ye lah kita hari ni banyak tertekan dan stress dengan kehidupan,keluarga ,kerja masalah harian.Memang bermanfaat,tak rugi join.Selain tu kami di bekalkan DVD Warna dan Kerjaya,nanti Cik Sue update ye bila dah tengok dan study nanti.

pengasas MYRYL dan pengasas Kelabbloggerbenashaari hehehe
Untuk maklumat lanjut korang boleh ke web MYRYL atau FACEBOOK atau YOUTUBE

atau korang boleh emel ke ask.us@myrylpoint.net atau madhir@myrylpoint.net (019-9390135)


bisik-bisik:
try la layari link2 yang Cik Sue bagi tu,banyak manfaat,seronok


Post a Comment

0 Comments