Berbelanja bijak dengan iprice

Hai semua,raya dah dekat ni,korang dah mula shopping ke? Nak shopping online murah-mirah tak? diskaun banyak-banyak tak? Jom tengok laman web iprice ni,banyak barangan,banyak brand,banyak diskaun menarik ,tak perlu keluar ke kedai pun.


Memang boleh berjimat bila berbelanja di iprice ni,ia menyediakan kupon-kupon dengan potongan diskaun yang tinggi dari store online yang di sediakan seperti Zalora,Lazada,Air Asia,Agoda.com, dan banyak lagilah,Barang-barang yang di jual juga dari pelbagai jenis dan jenama.


Sebelum tu korang kena signup dulu tuk dapatkan kupon-kupon diskaun tersebut,mudah je masukkan alamat emel dan pilih Women atau men.Nanti anda akan terima emel pengesahan.

Untuk dapatkan kupon pulak korang pilih mana kupon yang korang mahu kat seperti paparan di bawah,dan klik pada GET COUPON CODE




 Nanti akan keluar paparan seperti ini dan anda boleh dapatkan code coupon anda.

Copy je kod tersebut nanti bila nak membeli paste je code tersebut di laman yang terpapar cthnya Zalora atau Lazada,masukkan je code tersebut ye.Senang je.

berbagai jenis barang ada,rambang mata.

Senangkan sekarang nak shopping tak payah berebut berbaris berpeluh dah,tambah-tambah bulan puasa nanti,semua di hujung jari,klik sahaja.

bisik-bisik:
baju raya takde lagi ni huuhuu







Post a Comment

1 Comments

  1. banyak jugak brand2 yang dah join online ni.. bagusss

    ReplyDelete