Tuala Wanita/Pad Sesuai Untuk Semua Wanita

Assalamualaikum semua

Baru sempat jenguk blog,busy yang amat dengan macam-macam hal,ni baru la sempat haa..hajat nak blogwalking pun tak kesampaian lagi,sabar ek nanti Cik Sue datang blog korang.

Pssstttt...korang,haa korang yang pompuan-pompuan ni,korang pakai pad apa ek? selalu bocor tak? heheheh...kebanyakan kalau tuala wanita atau pad yang di pakai tak sesuai dengan aliran korang di hari pertama dan kedua selalunya akan menjadi kebocoran kan? Ada juga kawan-kawan Cik Sue kata pad yang di buat tak sesuai dengan bentuk badan diorang yang besar walaupun pakai saiz yang besar.

Dari kajian yang di jalankan 1 dari 5 wanita mengalami masalah kebocoran semasa hari-hari awal.
Korang tau tak Libresse ada mengeluarkan dan memperharui produk mereka dengan penyerapan yang lebih sempurna,dan masalah kebocoran dapat di atasi.

produk yang di perbaharui dengan dengan ciri baru
Semua produk Libresse kini di lengkapi ciri Deep Flow Channels (DFC) yang bertindak pantas dalam menyerap dan mengalirkan cecair untuk kekeringan lebih baik dan permukaan tengah yang lebih lebar untuk penyerapan efisien.

Kesemua tuala wanita Libresse di reka khas mengikut bentuk badan so tak perlu risau lagi kalau korang berbadan besar ke,kecik ke ,sedang ke,pastinya akan rasa lebih selesa dan menyerap dengan sempurna.

Cik Sue pun suka pakai pantyliner Libresse ni,selesa dan siap ada wangian lagi tau hehheee..wangiii je.

LIBRESSE THE HUNT

Libresse The Hunt yang menampilkan tema perisikan dan di terajui oleh Fahrin Ahmad serta Adibah Noor telah bermula pada 7 Oktober 2014 lagi.Ini adalah sebagai kempen memperkenalkan ciri baru produk Libresse dengan melibatkan pengguna dalam aktiviti berbentuk permainan menyelesaikan masalah untuk membuka beg bimbit.

Kemuncak kempennya adalah pada 28 Oktober lalu,di The School,Jaya One ,Petaling Jaya.Pengguna,tetamu jemputan dan media di beri peluang menyelesaikan teka teki dan beberapa permainan sebelum majlis penyampaian hadiah kepada pemenang serta cabutan bertuah di jalankan dalam suasana santai minum petang.

Fahrin dan Adibah

bersama rakan media blogger

produk yang di lancarkan

majlis perlancaran

pemenang yang turut serta dalam kempen yang di jalankan.

bisik-bisik:
Pasni bleh la try beli Produk Libresse ni ye bagi mana-mana yang ada masalah tu,tengok ok tak nanti.

Post a Comment

5 Comments