Akademi Fantasia Minggu Ke Dua : Wawa Tersingkir

Ahad lepas sekali lagi Cik Sue berkesempatan menonton Akademi Fantasia Minggu Ke 2 secara live di MBSA Shah Alam.Kali ni pergi dengan Cik Yanty dan Si Emas Putih dari Putrajaya.


selfie dulu....
Cik Sue gak bawa Cik Yan dan Mr Presiden sekali,bagi rasa tengok live macam mana kan,ternyata mereka seronok dan puas hati hehehe....


Persembahan pembukaan oleh Nico G dengan lagu Nasibku,membawakan tema lagu-lagu 90-an pada minggu ini dengan juri jemputan Amy Mastura.


persembahan Nico G

Nampaknya Wawa yang membawakan lagu Wajah Kekasih tak mampu memikat hati penonton dan juri menjadikan dia peserta pertama yang tersingkir di minggu kedua,disampaing Farez dan Muna yang mendapat undian terendah.Antara peserta yang mendapat undian tertinggi adalah Adel (Kalau mencari teman) dan Nina (Zombie).


Peseta yang masih menjadi pilihan Cik Sue dari awal masih lagi Nuha yang membawakan lagu Shima-Jika Aku Kau Miliki,walau persembahannya masih sedikit kaku namun suara dan personalitinya masih emmikat hati.



Sebelum balik sempat bergambar dan berbual dengan penerbit Akademi Fantasia kali ni ,Kak Zeha,kawan Abg Ben,baik sangat,mudah mesra.

tq kak Zeha,very sweet orangnya,cantik.

bisik-bisik:
Sebelum menilai,kenal dulu,selidik dulu-sekadar kata-kata.

Post a Comment

6 Comments

  1. Hihi...modal kerepek tidak menjadi....

    ReplyDelete
  2. bestnye tengok love. tapi sy kureng sikit konsert af ni. hehe

    ReplyDelete
  3. Seronoknya...saya singgah dn follow sini...
    http://chocowrappergift.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. hi camne nk contact penerbit akademi fantasia? awak ade contact x?

    ReplyDelete